| Estimado triskel dudo mucho que los turistas que venga al campu de golf a los chalecinos que lu van a rodear, den de comer al pueblu, o ye que los que van dir pal palaciu de lluces van a danos de comer a los del pueblu, yo no critico que el pueblu se llene de gente en veranu incluso cuando no ye veranu y que den vida y que gasten en los bares, eso no creo que lo critique nadie, bueno alguno habra pero no ye el casu, lo que se critica y bien criticao ye que eso no ye lo que fai falta al concejo(al nuestru villaviciosa no me preocupa) aqui lo que fai falta ye el poligono industrial pa que venga empreses a instalase aqui, eso ye lo que da trabayu, les cases que se vayan a hacer no van a ser ni de segunda residencia, van a ser pa venir 15 dias o un mes en veranu, y luego el restu del tiempu de que vive el pueblu del aire, o dentro del "pelotazu" van dejar a los del pueblu una parte pa esos meses de temporada baja....
No al campu de golf no a los pelotazos urbanisticos, que trabayen y que cobren lo que tengan que cobrar que ya ye bastantee pero que se dejen de especular. |