Discusión: Difama Que Algo Queda
Ver post
Viejo 05/08/08, 12:09   #22 (permalink)
Elian
"LA REINA DEL SUR"

Elian tiene una buena reputación
Casos similares,pero el que se jode ye un obreru que vive de un sueldu....

Después de leer detenidamente todos los comentarios,adivino que el imputau en los robos de El Musel que preocupa a la comunidad llastrina ye el que menos pena me da a mí,pues no sé qué facía currando de encargau cuando tien más perres que naide,despachu de abogau en Ribesella y muy bien casau esi señor....no lu veo yo cargando cobre en llombu....más bien pondríen-y 120.000 eurines en la mano por "mirar pa otru llau",llevolu la varicia por que igual-y petaba mercar un mercedes últimu modelo,y picó...ahora a ver lo que pasa.....
La pena dámela de un compañeru míu al que pillaron fumando nel bañu del mi curro y ahora tien unos líos de la ostia pa evitar un despidu casi cantau....y éso non ye normal,sobre todo cuando el reglamento internu diz que un currante que robe será despedidu inmediatamente y fae 3 meses pillaron(con videos y todo) a un encargau y un jefe de equipo robando,y llevaben faciéndolo meses,y el castigu fue:al encargau 3 meses pa casina sin sueldu,y al jefe equipo bajalu de categoría....cagoendiez,ya ficieron lo que-yos dio la gana,y a esti rpobe,por fumar un pitu en bañu(que lo fae tou cristo)quieren echalu...y de ésti sí me da pena,pues vive de un sueldu,la muyer no trabaya que bastante fae con criar 2 guajes pequeños y encima ahora había metíose el probe a pagar a plazos un coche....madre mía....éso sí son injusticies de les que diz Hazas que nadie habla.....