| ¡ Obres son amores... y non babayades ! ¡Está vistu, que esti Felipin Bárcena, non tien ningun conceptu, ni claru ni oscuru…! ¡Simplemente demuestra que NON DA YA MÁS DE SÍ!. Cada vez que participa en esti Foru sobre el Manín de Honor NON DIZ NADA… DE NADA…Na más que sinsonaes, BABAYADES VACÍES de conteníu, que nada tienen que ver con el tema del debate sobre EL MANÍN DE HONOR.
¡…Manín, el tu problema non ye que lleves algún rumbu… o aportes algo…ye que non lleves NINGÚN…!¡ESTÁS PERDIU, al devalu… porque NON SABES NAVEGAR…. NON TIENES IDEES sobre esti tema!. ¡Los fechos y los datos te han dexau patidifusu, pasmau, apabuyau, esmirriau de idees, con “flojera mental” proclive a “diarrea mental permanente” por “empanada mental”. Cada vez que escribes algo en esti debate “faces una deposición”. ¡La tú cabeza ya non da pa más…!¡Debes tener más “furacos” que una esponxa!.”Por tantu… ya no te puedo tomar …. ni en seriu!. ¡O aportes algo al debate… o no te puedo seguir tomando en consideración…ni me molestaré en contestate!.
El otru día, con “coña llastrina marinera” fici una exposición de los DEMÉRITOS DEL ALCALDE ROGELIO Y DE TODOS SUS PREDECESORES (incluidos todos los concejales que ha habido) de les muches coses que FALTEN POR FACER en nuestru pueblin de Llastres, (y que algunes, por supuestu, podríen facese mejor). Ahora tengo que agradecei a unes persones el que me hayan proporcionau esti fin de semana una lista de obres que se ficieron en esti mandatu del recién premiau con el MANÍN DE HONOR. Esta relación de obres oíles yo en la tarde en que i dieroni el premiu, y están a disposición de quien quiera comprobales.
Lo que se fizo a favor de Llastres y de los llastrinos fue una gestión de inversiones de más de tres millones y medio de euros, unos 580 millones de les antigües pesetes en beneficiu de les xentes de Llastres. Y en esa relación de obres que se pueden ver están:
- Les obres materiales realizadas en la fase del ARI en la zona del Penayu.
- La fase del ARI de la zona de la Gran Vía.
- La fase del ARI de la zona de la Fragua y alrededores,
- La restauración de les calles y pequeñes places del pueblu.
- El nueu alumbrau de la zona de Los Puentes.
- El nueu alumbrau de la zona del barriu de San Pedro.
- El nueu alumbrau del barriu del Cantillo.
- El nueu alumbrau del Barrio de Corea.
- El nueu alumbrau del barrio del Carmen.
- El nueu alumbrau de la baxada del Puertu.
- La reparación de la Plaza del Barrigón.
- La reparación de la calle y plaza hasta la carnicería.
- La pavimentación de la calle paralela a la iglesia.
- La pavimentación del aparcamientu del barriu del Carmen.
- El nueu aparcamientu de la zona del Manso.
- La colocación de nueves bombes pa el abastecimientu de agua de Llastres y Lluces.
- La rehabilitación de la fuente de la Regallina.
- La rehabilitación de la fuente de Menan.
- La rehabilitación del lavaderu de Llastres.
- La nueva señalización urbana.
- Les rampes de accesu a les Malvines.
- La pavimentación del aparcamientu.
- El nueu alumbrau de la calle Matemático Pedrayes.
- El equipamientu y rehabilitación del nuevu Centru Social para la tercera edad.
- La rehabilitación de Area recreativa y de descanso de San Roque.
- La construcción del entorno de la Capilla de San Roque.
- La iluminación monumental de la Capilla de San Roque.
- La iluminación de la Iglesia Parroquial.
- La iluminación de la Torre del Reloj.
- El nueu alumbrau del paseo de la Iglesia.
- El Monumentu a las sardineras y su entornu.
- El aglomerau de les vies de accesu a Lluces, en Palmian y La Rasa.
- El hormigonau del camin de Techa a Lluces.
- La colocación de pasamanos y barandilles en la mayor parte de los accesos y escaleres de Llastres.
- El nueu parque infantil y de descansu en el Barrio del Carmen.
- Les valles de protección en la subida a San Roque y en San Pedro.
- La Bolera municipal de Llastres.
- Les nueves porteríes de la cancha deportiva.
- La mejora de los servicios sociales (cames articulades, cursos, etc).
¡…Sin comentarios….!. ¡Y esto non son palabres, ni sinsonaes o babayades! ¡Son obres…! ¡Y obres… son amores….!
¿Que se pueden facer mejor les coses….? ¡Pues claro que se pueden facer!. ¿Que tienen deficiencies…?¡Pues claro…!¡Pero por algo había que empezar…¿O no…? ¡Pero quien non fai nada tampocu se equivoca..!¡Simplemente dexa les coses sin facer o dedícase a tirar lo que otros facen!. Como ansina quedaron les coses sin facer hasta ahora por quienes pudieron facelo y non lo ficieron.
Y por lo que se ve tou ello ha sido fruto de la gestión de la persona del nueu MANIN DE HONOR, y del Equipu de Gobiernu del Ayuntamientu de Colunga. ¿Por qué tou esto non lo ficieron los anteriores que tamién teníen obligación?. Y tou ello, a pesar de les actuales carencies del pueblu aunque tou ye susceptible de ser mejorau. Tou esto resalta en medio del abandonu que durante décades ha tenido el pueblu de Llastres y Lluces. Y ello no significa que esta llabor esté terminada. Hay muchos servicios que mejorar y por realizar.
En la comparación… el MANIN DE HONOR de esti añu paezme que sale ganando.
¡…Esto non tien por qué quitar que los que i dieron esti premiu de reconocimientu dexen de agradecer el esfuerzu decidiu, (a pesar de sus errores que tamién tendrá,) por facer un pocu de justicia a nuestro pueblu de Llastres, abandonau en muchos aspectos materiales, culturales y humanos y que nos fai ver su evolución y futuru con preocupación. Reconocelo paezme propiu de xente noble, que tamíen la hay en Llastres, y que ya superaron el localismu de Llastres y Colunga. ¡Quién esté tovía en eses caxigalines… está en la prehistoria…!
En tou casu, todes este obres son en beneficu del pueblu, inclusu de quienes criticaron a esti hombre. Se puede constatar, (por quien NO ESTE CEGARATU, o atacau con una pasión de CELOS POLÍTICOS) los datos objetivos para quienes quieran verificalos y que les inversiones realizades en esti tiempu han sido de unos tres millones y medio de euros, unes 580 millones de les antigües pesetes en beneficiu de les xentes de Llastres.
¡Yo, al menos, como non toi cegaratu, y veo les MUCHES COSES QUE FALTEN, QUE NON FIZO, NIN FICIERON… pero que tamién veo LO QUE FIZO… reconozco que esti debate sobre el MANÍN DE HONOR de esti añu, dexa en evidencia muches coses, y a bastantes persones, y (como alguien dixo), ye un desafíu, un retu para que OTROS TOMEN NOTA pal FUTURU. ¡Entós...quién diz que esti debate YE ESTERIL?. ¡CREO QUE ESTÁ PERMITIENDO DEXAR A CADA CUAL EN SU SITIU!. Pido disculpes, perdón a todos, por la acidez de mi “mosca cojonera” que sale a pinchar a quienes no aporten na mas que sinsonaes a esti debate. Por lo demás un saludu respetuosu de un Llastrin que, al igual que todos, queremos lo meyor pal nuestru pueblin. ¡Al pueblin hay que aupalu… non tiralu tirando o boicoteando a todos aquellos que estén faciendo o ficieron coses por él!.
Un respetuosu saludu de NOME NON - NON VA CHER.
Editado por Francisco: 23/09/07 a las 23:59.
|