| NOMENON -NO VA CHER
| ¡Non vos déis por aludidos, manin, que va con "coña" marinera. Na…¡Ta vistu, que Felipin Bárcena y el Chalaneru, léenme y non se enteren!. ¿Qué entenderán?. ¿Qué yos pasaría al leer mi última intervención en el foru?. ¡Si ta escrita en llastrin, con coña llastrina… pa xente inteligente y con sentíu del humor, manín…! Chalanerin… ¡QUE SÍ ESTUVI EN LA ENTREGA DEL PREMIU MANÍN DE HONOR! ¡Vuelvi a leélo, manín… que non te enteres…!¡Claro… cómo vas a responder inteligentemente a nada de lo que diji en mi anterior intervención!. Felipin, lei mi resumen.… Que me preguntes sobre coses que yo no dije… manin. Lo de AIDA NIZAR “faime remalguinos”, ja, ja, ja, ja… y non te digo en donde…, ja, ja, ja. Chalaneru, en vez de responder con argumentos (aunque sea con coña marinera como faigo yo)… na… que la “mosca cojonera de NOME NON – NON VA CHER sácate de quiciu!. Siéntolo, manín. Perdona. Pero ye que paez que tas enfadau al enterate del índice de endogamia. ¡Non te des por aludiu, hom…! ¡ Que la moza… non te dexó o va a dexar de andar contigo por eso de la endogamia degenerativa… que non ye pa tantu….! Non pertenezco a ningún partíu políticu, nin soy prisioneru de ningún y por tantu puedo “mexar” en el árbol políticu que se tercie, o ser “la mosca cojonera” de politiquillos que aspiren a facer carrera y trepar a costa de les coses del pueblu. Por otra parte, gracies por reconocer (non pretendo ningún reconocimiento) lo de la riqueza de vocabulariu, ricu y envidiable. Ye el que mamé en mi pueblin de Llastres, y mejoré en la escuela, y que como vosotros quiero falalu, que non se pierda. Creo que toy con vosotros en intentar aupar al nuestru pueblin. Pero… eso sí…. dexando les coses clares… apoyando a quien lo merez, y desenmascarando a quienes se oponen a tou lo que se fai en el pueblu. Y equí, en esti foru, estoy puntualizando lo que non tabais acostumbraos, na más que al “pensamiento monocorde” faciendo esta página web un tantu aburrida, y “ocupada” por unos pocos “compadres”. Sobre el trabayu, direte Chalaneru, que quizás, casi seguru que trabayo más que tú, y tengo tiempo pa respondete en esti foru. Apenes tengo tiempo ufanu, como tú dices. ¿Y qué sabes tú lo que fici y faigo por el mi pueblin?. Non te lo voy a decir. Mira… en principiu suscitar debate y reflexión entre quienes nos lean, desenmascarar a los que non facen nada por el pueblu, y dexar en evidencia a los que tiran todo pa tras, faigase lo que se faiga, faiga quien lo faiga, o dexar en evidencia a los que tan deteriorando la imagen del pueblu, demostrar que NON TODOS LOS DE LLASTRES somos así, etc, lamentar que hay más xente de la que yo me imaginaba que “se dan por aludidos con mis descripciones… y que se piquen… porque “ajos” comen”. ¡Pues… hala… a arrascase!. Non manin, non soy charrán de chigre, más bien “mosca cojonera” que pincho en carne. ¡No recuerdo quien me decía que había pinchau en huesu…!. ¡Pues anda… que si non llego a pinchar en carne… tan adulándome tovía más… (que si riqueza de vocabulario, que si tal… que si cual…)!. En Llastres non soportamos bien a los “adulones”. Nos repatean. Y si non quies, Chalaneru, que te pinche en carne por no atenete al tema del debate y tengas que sufríme (¡Porque yes masoca… porque vas leéme…¿a que sí…?)… pues… manín…¡non digas sinsonaes…, babayaes…!¡Ya lo advertí.!. Y me despido, tomándome el derechu a pensar si merez la pena dedicavos un pocu de tiempo en esti foru. Despídome, al mismu tiempu que vos pido disculpes por la “acidez” de la “coña llastrina” de los pinchazos de mi “mosca cojonera”. Gracies, Chalaneru y Felipin… por leéme, una vez más. Os pido disculpas. NOME NON – NON VA CHER. |