| Pa no haber estau en la entrega del Manín de Honor, ¿no te paez que sabes muchu? (rectifico, si estuvo)
Gracies por considerar la mi intervención como "probe" pues si la llegues a considerar de otra manera tienesnos leyéndote equí hasta mañana. Igual te jode si te digo que diciéndome eso no me estas desprestigiando ni ofendiendo pa nada.
Tu si que te desprestigies solu, no tienes falta de que te ayude nadie.
Nótasete que tienes muchu tiempu "ofanu" y que posees un vocabulariu ricu y envidiable más propiu de un políticu frustrado, un catedráticu sin cátedra, un doctor sin doctorado o un obispu sin obispau...que de un llastrín de a pie. Y está bien eso de tener tiempu ofanu porque así puedes seguir deleitándonos con tus relatos históricos de corsos, casas de hidalgos y tantes coses interesantes.
De pasu, también podríes dedicar altruistamente algo del tu tiempu ofanu a arrimar un pocu el hombru y así poder solventar tantos problemas que hay en esti pueblu y que tu, tan espabilau y con tanta mala hostia equí nos enumeres. Pero claro, arrimar el hombru o facer algo a cambiu de nada paezme a mi que no va contigo.
Tengo que decite que tu no me pareces charrán de chigre. Yes demasiau charrán por equí, charrán por allá, charrán donde vienes, charrán donde vas....
CHARRES, OFENDES Y ROCES EL INSULTU Y EL DESPRESTIGIU HACIA LOS DEMÁS.
¿Quién me mandaría a mi entrate al trapu? No pienso volver a contestate, guardaré el teclau, no pienso volver a leete pues no quiero perder más tiempu contigo ya que yo no lu tengo tan ofanu como tu.
Y manín, déjate de tanta endogamia, de tanta demagogia. Se más humilde y piensa bien la tu actitud que estás tomando (aptitud igual tienes demasiada) ya que quizás sea la equivocada; aunque dudo muchu que la cambies. Estoy seguru de que por muchu que pasen los años y por muchu que cambien los tiempos tu seguirás desbabayando anónimamente por págines de internet o predicando en el desierto que ye lo únicu que sabeis facer los que nunca ficisteis nada, ni fadreis.
No ha sido un placer discrepar contigo. Hasta siempre NOMENON, hasta siempre NON VA CHER
Editado por Chalaneru: 22/09/07 a las 00:15.
|