| ¿Yes mala porque quies, o porque el mundo te fizo así? Mala... ¡que yes muy mala...!. ¡Estoy diciéndotelo con ironía.... muyer...!La ironía no se capta bien por escrito. Hay que oirla y ver la cara del que la expresa. Pero non vale excusase en la ironía barata, para huir adelante y no respoder o debatir lo que se dice. Haría falta más idees, más rigor expresivu, y menos "smilies", que suplantan las carencias de lo que se debiera hablar. Ufff.... non tas pa salir de casa.... ja, ja, ja. Pero, en fin... puedes asomate a esti foru y entretener a los tuyos. Por mi... ya vale... a no ser que quieras que saque la "mosca cojonera de NOMEN NON - NON VA CHER" y te escorra..... Vuelvo a decite que me gustaría conocete, pues yes un enigma... con eso de ¡"Mala"... porque quiero!. Y a mi gústame la xente rebelde, como tú. Home,... gustaríame fueses "rebelde" ante los que facen el negociu con los porros, y con otres coses, que están acabando con cierta xente del nuestru pueblin. ¡Ya sabes a lo que me refiero, y de lo que falo"!.
Por mi, si non fales del tema del debate, ya terminé contigo. Aunque la "mosca cojonera de NOME NON - NON VA CHER.... quier salir a pinchar en carne.
Un besin... y hasta siempre....¡"Mala... más que Mala"!
NOME NON - NON VA CHER. |