Ver post
Viejo 13/09/07, 01:32   #44 (permalink)
Francisco
NOMENON -NO VA CHER

Francisco tiene una buena reputación
Felipe Bárcena está en el primer grado de abstracción, ja, ja,ja

Ay... Felipe Bárcena, ¿qué puedo facer contigo, manín?. Pues sí, paeces un pocu masoca, porque tienes que leeme, sufrime, y non poder argumentame, y encima "perder los papeles". Ta vistu que tas vacíu de idees para rebatiles. Sigues "dormíu".Más bien yo diría que "sonámbulu", y espero que non sueñes "pesadilles" conmigo. Pa que vayas "despertando" ye buenu que me leas y reflexiones sobre lo que voy aportando en esti debate, que por ciertu yo non lu abrí. Y respondas a lo que se te va puntualizando, tantu a tí, como al personal. Yo escríbote en el lenguaje nuestru que mamé desde que era pequeñin. Y paezme que non quedes a la altura. Non respondes ni a una de mis descripciones y argumentaciones. Ta vistu que se te fueron les idees, o quizás nunca les tuviste.
Sobre la ENDOGAMIA LLASTRINA, non voy date el gustu de aforrate que busques lo investigau sobre el tema. ¡Non seas perezosu mental, manin...!¡Manín... que hay que leer... y ta vistu que non lees na más que la prensa "amarilla" o la del corazón!. A ti lo que te va ye SALSA ROSA. ¡Pues na... pa lante que ahí tendrías futuru como corresponsal con facundia literaria. Pero, como me das pena, voy orientate un poquiñin sobre la bibliografía. Mira sobre el conceyu de Colunga, y por tantu sobre Llastres tamién, hay un estudiu fechu por un Profesor de Sociología de la Universidad de Uvieu, amigu mío, en que puedes ilustrate e informate sobre les característiques humanes y la endogamia cultural, del pueblu "más cerrau" de tou el Concejo.¡Venga... manín... a buscalu en internet...., y después opines con conocimientu de causa...!¡Non abras la boca diciendo: Muuuuuuu! Sobre la endogamia biológica, tamién hay estudios, y tesis, y trabayos sobre el particular. ¡Venga, manín.... espabila a buscalo.... tienes internet, y abandona la "prensa rosa o amarilla". Me dices que si tengo capacidad de abstracción. Ja, ja, ja, ja, que me destornillo. ¿Pero tú sabes chaval lo que ye la abstración, en qué consiste abstraer, el resultau del actu abstractivu?. ¡Ja, ja, ja,ja, que tovía me estoy destornillando...! Claro, debe ser que el mio lenguaje, aunque en asturianu que paez pueblerin, pero quizás mejor montau que el tuyu, la única manera de querer deslumbrame ye sacando una palabreja rimbombante como la de ABSTRACCIÓN, y me la apliques a mi.¡Que me troncho.... manin!Tú, ¿estarás falando en el primer grado de abstración, en el segundu grado de abstracción o en el últimu grado de abstracción entitativa y ontológica? ¿O estarás faciendo metalenguaje?¡Ja, ja,ja,ja, que me troncho....!
Como ves, en mis respuestes, voy contestandote siempre, puntu por puntu, a lo que me sugieres. Y sobre el dedicame una línea, tienes por tu parte toda la razón, pues siendo masoca como yes, aconsejote que non me dediques más, manín, y sobre tou por la riqueza argumentativa de tus aportaciones. Te decía que me pensaré si mereces la pena respondete, pues te creía con un pocu más de cintura dialéctica y de idees. Pero ta vistu que sigues "durmiendo" y tas tovía en la noche. Y yo con xente con poques lluces, me pensaré si debatir. Sobre si a mi me dedicarían una sola línea.... direte que non te esmolias, manín, que tengo páxines enteres en internet dedicaes a mi..., pero bueno, de eso non vamos a falar ahora....
¡Un monton de miminos pa ti, pa ver si vas "despertando" pocu a pocu, y madures pa ver si merece la pena seguir "falando" contigo. Con xente que está "dormida" lo único que cabe ye ir despertándola pocu a pocu. Y en eso, toy dispuestu a ayudate.
Siento tener que decítelo asina, con ironía llastrina, porque non hay forma de que "despiertes", que leas y demuestres entender (que no significa que estés de acuerdu) lo que yo escribo. Tendré que facelo, pa que me entiendas, en el primer grado de abstracción que paez que puede tar mas cercanu a tu nivel de inteligencia. Espero.
Otru mimin. de NOMENON - NON VA CHER, que a pesar de tou, quierte, porque yes de Llastres, y yo tamien soy llastrin, y vengo de la mar, de pescar pixin, merluces y calamar....
Otru mimin...NOMENON - NON VA CHER.
Francisco está offline   Citar y responder