| ¡Buena idea, pa intentar levantar pocu a pocu la mala imagen del pueblu. No es mala idea, y debiera ser recogida por los concejales de Llastres y ser valorada para su desarrollu. Equí tien que vese la iniciativa política de los concejales de Llastres, tantu del PSOE, como del PP, o IU. La idea ye buena pues tou lo que sea buena publicidá pal pueblu debe ser aprovechada. Lo malu, y ye lo que me temo yo, non vaya a ser que quieran desembarcar, y no tengan donde duchase, nin donde reparar algún desperfectu del veleru, o vayan al bañu del restaurante la Rula, y lo vea tou mexau pol suelu, como habitualmente se ve y está, o atraque el veleru y, a la mañana siguiente, esté al devalu porque algún graciosu soltoi les amarres como el otru día, o roben i algún grillete, o alguna driza, o tíren i mierda encima... en fin, coses que en esti muelle van pasando. ¿Dónde está la autoridad portuaria y los organismos responsables de que estes coses non pasen en Llastres?. ¿Daría buena imagen el nuestru pueblin?. Tengo mis temores de que non damos la talla de calidá. La imagen que se está dando desde dentro del pueblu, ye bastante mala, por lo que se oye, una vez tras otra, a xente que ha estado, o ha vivido, o pasa por el nuestru pueblu. Contrasta con la hermosura y el tipismu que tien físicamente. Esta mala imagen de sus xentes hay que cambiala y está desencadenada por unos pocos. Está pejudicando al pueblu y a su futuru y desarrollu. ¡Hay muchu que facer en esti sentíu de la mala imagen de la xente de Llastres!
Un saludu de NOMENON - NON VA CHER. |