Ver post
Viejo 12/09/07, 12:08   #42 (permalink)
Francisco
NOMENON -NO VA CHER

Francisco tiene una buena reputación
¡Qué pena, estás "dormiu" Felipe Barcena!

Acabo de leer tu "lúcidu" comentariu, y dasme la impresión que tenía otres veces cuando he leído algunes de tus aportaciones en los foros. Quiero disculparte y comprendete pues seguramente debes levantate todos los días con una impresionante "empanada mental, o con "diarrea mental" que te fai incapaz de leer, de asimilar idees y expresar les tuyes, si es que les tienes. Naturalmente, cuando uno non tien idees ni palabres adecuades pa expresase termina descalificando a su interlocutor con "chistes baratos". ¿Qué ye, Manín, que non tas acostumbrau a leer, a debatir, o a expresate con más fluidez de palabra, con más idees?. ¿Molestate que alguien te dé vueltes en esti aspectu?.¿Será porque non tienes idees, o porque non tienes tiempu, o porque ya non das mas de ti desde la empanada mental?. Quisiera tener ante mi un interlocutor lúcidu, con un pocu más de altura intelectual que la que tas demostrando. Ya ayer vi, al leete, que non sueles tú leer muchu, o que coses valgan la pena, con lo que hay de publicau sobre la endogamia de Llastres. ¿Será que en vez de leer coses que te refresquen y te enriquezcan les idees, tas viendo AQUÍ HAY TOMATE, o SALSA ROSA?. . Ah... por eso debes saber tú muchu de Aida Nizar. De esos temas, seguru que me debes ganar.... Pero yo quiero un interlocutor más avispau, más despiertu, con más rapidez mental, con más argumentos y razones, y veo que dexes muchu que desear. Veré si merez la pena debatir contigo, manín, pues paezme que non tas nunca "despiertu".
Recibe mientras tantu un mimín cariñosu, pa despertate, de esti que espera seas un poquiñin más maduru, y adultu, pa dialogar y debatir en estos foros. Si non ye así, tendré que esperar a que seas un poquiín mayor y mejor preparau intelectualmente.
¡Un besin, cuquin,.... de NOMENON - NON VA CHER.
Francisco está offline   Citar y responder