| El Coro Manín canta el Conciertu de Habaneres desde fai 17 años. Fumu, manín, yo te considero inteligente por lo que leo de dí. Pero en esti casu de la entrega del Premiu Manín, por el Coro Manín, paezme que o no quies entender o non quies enterate. Soy llastrin como todos, aunque no vivo habitualmente en Llastres, y voy de vez en cuando, y sobre tou, en veranu y pa les fiestes. Por lo que yo oigo, y oí el día del concierto de San Roque, el Coro Manín vien siendo solicitau, como un favor, por les sucesives comisiones, pa que den (hoy ya ye una tradición, casi como los fuegos del Pantalán), un conciertu de habaneres. Y vienen respondiendo desde fai más de 17 años a esa petición, llenando así parte del programa de les fiestes de San Roque. Y non cobren nada por el conciertu. Tamién yos piden, y apaez en el programa, y mucha xente de Llastres y de fuera venimos a oilos, que canten la Misa de San Roque, y no digamos el funeral del Lunes de San Roque. Por tantu ye el pueblu, la comisión de les fiestes el que utiliza al Coro Manín, y no al revés.
Si alguien puede entender que esi premiu del Manín de Honor lo da el pueblu, ye su problema, o sus poques entenderes. Yo soy llastrin y non creo que faiga tener muches entenderes pa saber que ellos son los que lu voten y lu entreguen. Nunca han dicho, que yo sepa, que lu entreguen en el nombre del pueblu. A mi paezme que ye un actu cultural de una Asociación Privada que entreguen un premiu con repercusión pública. Y fácenlo en uno de sus Conciertos gratuitos que facen en su pueblin de Llastres. Y por lo que me dijo uno de ellos, fácen el conciertu y la entrega con los debidos permisos del párroco para usar la Iglesia pal conciertu y pal actu. Pues no hay tovía una casa de la Cultura. Más de una Comisión de les Fiestes rellena un vacíu de actos culturales del Sábado de San Roque. Yo tamién soy forofu de ellos, como tú. Y si puedo voy a oilos a Oviedo, a Xixon (cantaron en el Paseo de Begoña que caía Xixon abaxu9, y cuando dan el conciertu de Navida en la Iglesia de Llastres, y por Semana Santa. Creo que ye fácil de entender pal que quiera entender.
Hasta pronto, Fumu. ¡Aupa Llastres, NOMENON - NON VA CHER...! |