Ver post
Viejo 04/09/07, 11:14   #18 (permalink)
Francisco
NOMENON -NO VA CHER

Francisco tiene una buena reputación
Sí al MANIN DE HONOR que se dió a Rogelio.

Estoy leyendo les participaciones en esti foru sobre el Manín del Añu 2007. Creo que en Llastres y fuera de Llastres hay persones y entidades con méritos para ser denominados y distinguidos por lo que hicieron y por lo que hacen en favor del nuestru pueblu. Lo que pasa ye que nada más que pueden dai esti premiu a una persona cada añu. Equí se han sugerido varies persones que creo que también merecen el nuestru reconocimientu. El debate de esti premiu empezó con la recogida de firmes en favor de Eutimio. Pero parece ser que el jurado no se guía por el número de firmes, sino por sus criterios que los lleven a votaciones secretes y selectives. Así lo oí en la Iglesia el día que lo i dieron a Rogelio. ¿Que qué fizo Rogelio?. Pues ellí dijeron tou lo que va faciendo por el pueblu y que, cumpliendo lo mejor que sabe y puede con su OBLIGACIÓN, ha ido cambiando pocu a pocu el pueblu, aunque no sea a gustu de todos. El premiau contrasta con el ABANDONU que otros, TENIENDO TAMIEN SU OBLIGACIÓN, no lo ficieron. Quizás sea esti el contraste y el motivu. Todos tienen obligación de facer lo que tienen que facer según su deber. Pero hubo y hay muchos que no lo ficieron, o lo ficieron aprovechándose pa sí, o para estar mareando la perdiz. Basta con dar una vuelta por tou el pueblu, pa ver que se ficieron coses que en muchos, muchos años no se ficieron. Por tantu, sin quitar méritos a nadie, los que dieron i el premiu a Rogelio, acertaron en reconocei esti méritu de cumplir con su OBLIGACIÓN, lo que otros, teniéndola tamién no quisieron o no supieron. Por otra parte, creo que los que dieron o dan esti premiu no pretenden representar a nadie nada más que a sí mismos. Por tantu no entiendo lo que diz Hazas. Por tantu, estoy conforme con lo premiua, porque, aunque escueza ye una referencia pa los que vengan detrás en el mismu puestu, o pa los que estuvieron en el mismu puestu o cercanu a él, no ficieron LO QUE ERA SU OBLIGACIÓN: ¡Atender al pueblu de Lllastres!. Hay que estar cegaratu pa no velo y obcecacu pa no reconocelo.
NOMENON - non va cher.
Francisco está offline   Citar y responder